Heemkunde Ootmarsum - Heemkunde Ootmarsum en Omstreken

Heemkunde Ootmarsum is een actieve vereniging met werkgroepen die zich bezighouden met de historie van Ootmarsum. Inmiddels is er ook een Jeugdnatuurclub.

OVERVIEW

The domain heemkunde-ootmarsum.nl presently has an average traffic classification of zero (the lower the more users). We have inspected twenty pages within the web page heemkunde-ootmarsum.nl and found thirty-one websites linking to heemkunde-ootmarsum.nl. There are one public media sites acquired by this website.

HEEMKUNDE-OOTMARSUM.NL TRAFFIC

The domain heemkunde-ootmarsum.nl is seeing variant levels of traffic all through the year.
Traffic for heemkunde-ootmarsum.nl

Traffic ranking (by month) for heemkunde-ootmarsum.nl

Traffic ranking by day of the week for heemkunde-ootmarsum.nl

Historische vereniging De Dree Marken En nog een WordPress site

Welkom bij de Historische Vereniging De Dree Marken. De Historische Vereniging De Dree Marken is opgericht op 8 maart 1976. Het archief is opengesteld op vrijdag van 18. 00 uur in de maanden september tot en met mei. In kaart brengen van historisch waardevolle activiteiten.

Frans Hoppenbrouwer - Homepage

E modelvlieghobby heeft altijd mijn belangstelling en de website van onze club in Tubbergen is dan ook van mijn hand.

In en Om Ootmarsum - Nieuws van en over Ootmarsum

GroenLinks bezorgt bloemen bij teleurgestelde bijna 100-jarige. Buurtbewoners Korte Bos ontwerpen én bouwen zelf nieuwe speel- en ontmoetingsplek. Gemeenteraad gemeente Dinkelland neemt afscheid. Agnes ten Dam koninklijk onderscheiden. 768 euro bij elkaar voor de clubkas. Opbrengst Haringparty voor het Damast, Openluchtmuseum en Siepeljonkers.

Museum Het Drostenhuis Ootmarsum

Wat is er te zien? Hoe vind ik het museum? De Drosten in Twente.

Ootmarsum Nu achtergronden en info uit de dagelijkse praktijk van een artistiek stadje

Stichting Kunsten op straat Ootmarsum. Ootmarsum is door de jaren zichzelf gebleven. Een artistiek toeristenstadje in het oosten van ons land, dat tweehonderd jaar geleden gestopt is met het aanpassen aan de moderne tijd. Dat wil niet zeggen dat Ootmarsum nu in de 21.

WHAT DOES HEEMKUNDE-OOTMARSUM.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of heemkunde-ootmarsum.nl Mobile Screenshot of heemkunde-ootmarsum.nl Tablet Screenshot of heemkunde-ootmarsum.nl

HEEMKUNDE-OOTMARSUM.NL SERVER

We found that a single root page on heemkunde-ootmarsum.nl took five hundred and ninety-four milliseconds to come up. I could not find a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
81.169.145.161

SERVER OS

We observed that heemkunde-ootmarsum.nl is using the Apache/2.2.31 (Unix) operating system.

Heemkunde Ootmarsum - Heemkunde Ootmarsum en Omstreken

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain has the following in the web page, "Ootmarsum door de jaren heen." We observed that the web site also stated " De doelstelling van de Heemkunde Ootmarsum en Omstreken in zijn huidige vorm is het bestuderen, verzamelen, inventariseren, beheren, behouden en uitdragen van gegevens op het gebied van geschiedenis, archeologie, geologie, genealogie, oude verhalen, dialect en folklore, flora en fauna in en om Ootmarsum." It also stated " Een deel van de vrijwilligers van Heemkunde Ootmarsum en Omstreken."

SEEK OTHER WEB PAGES

Heemkundige Kring St-Huibrechts-Lille

Op deze website kan je kennismaken met ons bestuur, het lidmaatschap, onze publicaties, hoe je oude publicaties kan bestellen en hoe je onze musea en ons archief kan bezoeken en consulteren. Onze vereniging heeft tot doel te streven naar de kennis en de herbeleving van de geschiedenis van ons dorp, en deze geschiedenis op een aangename manier te delen met een zo groot mogelijk publiek. Zoek in het Archief van Het Liller Heem.

Heemkunde Vlaanderen Ankerpunt voor de cultureel-erfgoedgemeenschap heemkunde in Vlaanderen en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest

Mappenstructuur als middel tegen chaos. Coachingstraject voor een lokaal erfgoededucatief project. Een lokaal project over de Tweede Wereldoorlog? Ons Heem 1942 1946. Hoe maak je zelf eenvoudig een digita.

welkom bij heemkunde West-Vlaanderen

Zoek, bekijk en navigatie. Op zaterdag 28 april verwachten we onze leden op onze jaarlijkse heemdag. Deze keer verzamelen we in Brugge. Heemkundige Kring Maurits Van Coppenolle vzw. Hier vindt u alle info.

STICHTING HEEMKUNDE ARCEN

WELKOM OP ONS WEBLOG! De Stichting Heemkunde Arcen. Werd statutair opgericht in 1987. In enkele jaren tijd werd er zeer nuttig werk verricht. Belangrijke gegevens werden er verzameld en gepubliceerd in diverse uitgaven. Door overlijden en hoge leeftijd van bestuursleden was het een aantal jaren stil.